събота, октомври 20, 2007

малки усмивки :)

В последните два дни се случват разни малки неща, който ме карат да се усмихвам. В четвъртък сутринта получих sms от еконт, че поръчката ми от павильона е пристигнала. Поръчах си чанта и филтър за фотоапаратчето. Чантата може да събере два апарата като моя, но като ми донесат и адаптера за да закача филтъра, ще се събира перфектно. Още ми хареса, че има разни джобчета, които събраха останалите аксесораи към фотото. Та това бяха поводите за малки усмивки в четвъертък. В пвтък поводът за усмивките е известен на тези които ще прочетете това. Радвам се, че повечето хората които исках се сетиха за мен. Имаше такива които не очаквах да проявят активност по повод случката. И както обикновено имаше такива които не оправдаха очакванията ми. Но глобално погледнато съм усмихнат.

Няма коментари: