четвъртък, януари 18, 2007

Изпрах си клавиатурата!!! (и други полезни дейности)

От доста време се каня да си пера(основно почистване на) клавиатурата. И вчера се захванах да я чистя. Нямате пресдтава какви неща имаше вътре(под клавишите). За това съм направил и снимки да се види, но ще ги постна по-късно(като стана). Другото полезно нещо което свърших е да си взема SD карта за фотоапарата. Като тук е момента да благодаря на Цинко от инфобокс, който ме беше оборудвал щедро с такава за временно ползване.

едит:
ето толкова мръсна може да бъде една клавиатура
(може и много повече, някои имат опит)

какво можем да намерим в една мръсна клавиатура:
ами да това си е шоколад, но не ме питайте как и кога
Имаше и два карака от процесор които най-вероятно са паднали при пренасянето. Тях поне ги знам от каде са, от Duron-a който стана на ключодържател.

това е "пералнята" за клавиши. нужно е само гореща вода, сапун и нерви да джуркаш затворения съд.

и ето го резултата

този F lock беше се позагубил, но упоритото търсене даде резултат

1 коментар:

Ste каза...

Аз последно като си чистих клавиатурата не можах да накарам копчетата да проработят после :-( Една гадна хлебарка беше решила да се скрие от справедливия ми гняв зад управляващата схема ама и това не я спаси }:-> За съжаление и калвиатурата загина в процеса.